پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: خط حاکم بر جامعه نشان دادن چراغ سبز به دشمن یا سازش با آنها نیست بلکه خط حاکم مقاومت در برابر دشمنان است.

شعار سال: آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: قوه قضاییه مسئولیت های مختلفی را دارد که دو مسئولیت آن پیشگیری از وقوع جرم و رفع دعاوی مردم است.

وی ادامه داد: ارزش دستگاه قضاوت بر این است که حق را پیدا کند، عدل را برقرار کند و حق را به صاحب حق بدهد که کاری است بزرگ و سنگین و انبیا به آن مامور بودند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: انتظار مردم هم همین است و شکر خدا قوه قضاییه قدم های بسیار بزرگی برداشته و حمله های ناجوانمردانه شاهد این است که کارهای اصولی و اساسی است اما کارهای نشده همچنان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: آنچه وزیر امور خارجه آمریکا در هفته گذشته گفت زنگ خطر دائمی بود در ادامه تلاش های گذشته دولت آمریکا که اعلام کردند با کمک نیروهای داخلی به دنبال تغییر هستیم، که در اینجا نکاتی است که نیروهای داخلی چه کسانی هستند که چراغ سبز به آمریکا نشان داده اند و دستگاه های امنیتی باید آنها را شناسایی کنند.

آیت الله ایمانی یادآور شد: زمانیکه جمهوری اسلامی نهاد نوپا بود نتوانستند کاری انجام دهند و امروز که به درختی پرقدرت تبدیل شده آیا می توانند کاری انجام دهند، نکته بعدی این است که آمریکا در فتنه ۸۸ خود را آزمایش کرد و عناصر داخلی هم نتوانستند کاری انجام دهند اما باید هوشیار بود و آمریکا برای ۹۸ برنامه ریزی می کند.

وی تاکید کرد: رهبری فرمودند که ایستاده ایم و به صورت آمریکا سیلی می زنیم نه موشک، بلکه تربیت جوانان شایسته انقلابی که هرکدام کار هزاران موشک را انجام می دهد.

وی ادامه داد: خط حاکم بر جامعه مقاومت است، خط سازش، مذاکره، چراغ سبز نیست و این خطوط شکسته شده است و مردم بارها جواب آنها را داده اند.

امام جمعه شیراز افزود: موشک هایی که سپاه پاسداران به مقر داعش فرستاد با این قدرت اگر یکی از آنها مختل شده بود چه اتفاقی روی می داد که اینها نشان از دست غیب است و هنوز برخی مردم را نمی شناسند و بهتر است برخی کار خود را بشناسند.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: امامت از نگاه شیعه مقامی الهی و غیر قابل واگذاری است، حکومت از شعون امامت است و اگر مردم آمدند به سراغ امام، امام هم مردم را هدایت می کند و اگر مردم نیامدند مردم گناهکار هستند و کس دیگر مشروعیت پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: از طرفی در نظام شیعه حکومت با دیکتاتوری ایجاد نمی شود و مردم انتخاب می کنند و اگر فقیه و امام را انتخاب نکردند، حکومت ظلم است و همراهی با آن همراهی با ظلم است.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت : باید مراقب باشیم که حکومت با حضور مردم شکل گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 تیر 1396، کد خبر: 4012696، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین