پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۵
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید طی دوسال اخیر در شهرستان دنا را قابل تقدیر ذکر کرد و گفت: عملکرد دولت یازدهم توسعه را شتاب و مهاجرت روستاییان به شهرها را متوقف کرد.

شعارسال: غلام محمد زارعی عصر چهارشنبه در همایش دهیارن و شورای اسلامی شهرستان دنا با بیان اینکه در دو سال گذشته باتلاس مسئولان دولت دبیرو امید بیش از 500 میلیارد ریال در حوزه بهسازی و آسفالت راههای روستایی دنا هزینه شد افزود: 100 کیلومتر از جاده های روستایی این شهرستان زیرسازی و آسفالت شد.

وی اظهارکرد: بیش از 400 هزار متر مربع عملیات بهسازی، بازگشایی، زیرسازی و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام که نسبت به سالهای گذشته سه تا چهار برابر افزایش یافت.

زارع با اشاره به هزینه 600 میلیارد ریالی در حوزه توسعه بخش کشاورزی دنا در دو سال اخیر افزود: اجرای پروژه های بهبود منابع آب، افزایش بهره وری، تامین منابع آب اراضی کشاورزی، اجرای 50 کیلومتر کانال انتقال آب و 40 کیلومتر خط انتقال از مهم ترین پروژه های اجرا شده در بخش کشاورزی است.

وی هزینه 60 میلیارد ریالی در حوزه ورزش و توسعه فضای ورزشی را نیز از دیگر خدمات دولت تدبیرو امید به مردم شهرستان دنا ذکر کرد.

زارع تشکیل تعاونی های اشتغالزا را یکی دیگر از خدمات مهم دولت تدبیرو امید در راستای تشویق مردم به اسکان در روستا ها ذکر کرد و گفت: دهیاران و شوراها باید در تشکیل و دریافت تسهیلات همکاری لازم را انجام دهند.

همایش دهیاران و شوراهای شهرستان دنا با حضور مهدیان معاون بازسازی و بهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

شهرستان دنا با 46 هزا نفر جمعیت و 190 روستا در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر3 دی 1394، کدمطلب: 81892091 (5066807)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین