پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
پس از سال ها چشم انتظاری و صبر و شکیبایی مردم منطقه موگرمون چند روزی است که عملیات اجرایی احداث پل 10متری روستای بنه علیاری که مشکل تردد پنج روستا را حل خواهد کرد در بخش موگرمون شروع شده است.

شعارسال: به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به نقل از خبرلنده، یکی از عمده ترین مشکلات روستاهای شهرستان لنده نبود راه ارتباطی مناسب است که همین موضوع باعث شده است تا بخش زیادی از اعتبارات ناچیز راه و شهرسازی نیز به همین حوزه اختصاص یابد.

در همین راستا نیز پس از سال ها چشم انتظاری عملیات اجرایی احداث پل 10متری روستای بنیه علیاری در بخش موگرمون که مشکل عمده بیش از پنج روستای پرجمعیت این بخش را که بیش از72خانوار هستند را رفع خواهد کرد و در فصل زمستان با مشکل قطعی جاده و خطرآبگرفتگی جاده مواجه نخواهند شد.


موسی محتشم در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار خبرلنده گفت: توجه به زیر ساخت های روستایی از مهمترین راهبردهای ما در طی این چند سال است.

وی افزود: تخصیص اعتبارات در کمیته برنامه ریزی برای رفع محرومیت ها همواره گواه این موضوع است ولی متاسفانه عدم تحقق 100درصدی اعتبارات به دلیل شرایط کشور باعث شد تا بخشی از این اعتبارات تخصیص داده نشود.


بخشدار موگرمون تصریح کرد: توجه به زیر ساخت های جاده ای یکی از مهمترین برنامه های این بخشداری بود که پس از پیگیری های مستمر عملیات اجرایی و پی کنی احداث پل 10متری مسیر بنه علیاری با 48خانوار و روستاهای دشت ناصری، نهضت علیا، نهضت وسطی و راوک جمعاً با بیش از 72خانوار مرتفع خواهدشد.

وی تاکیدکرد: با احداث این پل بزرگ یکی از مهمترین دغدغه های مردم روستاهای بخش موگرمون رفع خواهد شد و در آینده نزدیک نیز عملیات آسفالت جاده بنیه علیاری به شرط تخصیص اعتبارات لازم اجرایی خواهدشد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب: 109824،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین