پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
رئیس اداره منابع طیبعی و آبخیزداری شهرستان لنده از کاشت بیش از 40هکتاردرخت کهور، بادام و ابرشیم هندی در اراضی شیبدار روستای موردقوی از توابع بخش مرکزی شهرستان توسط یکی از همیاران طبیعت در این شهرستان خبرداد.

شعار سال: ذبیح اله محمدی ضمن اشاره به حفظ منابع طبیعی و عرصه های ملی گفت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و مراتع ملی وظیفه همه ما است و باید این میراث ماندگار برای آیندگان نیز به ثمر بنشیند..


وی افزود: در طول چند سال گذشته با فرهنگ سازی های خوبی که در دو بخش مرکزی و موگرمون از طرف کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده صورت گرفته شاهد بازتاب و نتیجه گیری ارزشمند آن در جامعه هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: ایجاد طرح های آبخیزداری در روستاهای دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده در سه سال گذشته توانسته است بخش قابل توجهی از میزان فرسایش خاک را کاهش دهد.



وی تاکیدکرد: طرح های بادام کاری و کپه کاری در روستاهای مختلف شهرستان لنده علاوه بر حفظ منابع طبیعی و عرصه های ملی باعث جلوگیری از فرسایش خاک خواهد شد.

محمدی از کاشت بیش از 40 هکتار درخت کهور، بادام و ابرشیم هندی در اراضی شیبدار روستای موردقوی از توابع بخش مرکزی شهرستان توسط یکی از همیاران طبیعت در این شهرستان خبرداد.


رئیس اداره منابع طیبعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: شیروان شکری از دوستداران منابع طبیعی است که با کاشت گونه های مختلف کهور، بادام و ابرشیم هندی در زمین شخصی خود در اراضی شبیدار علاوه بر حفظ و حراست از عرصه های ملی باعث تفرجگاهی برای خود و سایر روستائیان شده است.


وی تصریح کرد: امیدواریم سایر شهروندان نیز به صورت خودجوش با حضور در اداره منابع طبیعی اقدام به کاشت انواع درخت و درختچه در مناطق مختلف شهرستان نمایند.


محمدی اظهارکرد: اداراه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده برای متقاضیانی که به صورت خود جوش اقدام به برپایی چنین طرح های نماییند نیز تسهیلات و خدمات خوبی در نظر خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 26 دی 96، کد مطلب: 105390: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Singapore
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
چه کار قشنگ و زیبایی...کاش در همه شهرا گسترش پیدا کنه
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین