پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
مسئول آب و فاضلاب مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: در هیچ یک از استخرهای کرمانشاه از گاز کلر استفاده نمی‌شود.

شعار سالمجید فرجی با اشاره به بازرسی‌های متناوب و پی‌درپی بازرسان بهداشت از استخر‌های استان، اظهار داشت: در جریان این بازدیدها کلرسنجی، سنجش میکروبی و میزان کدورت آب آزمایش شده و رعایت اصول بهداشتی بیش از 90 درصد است.

مسئول آب و فاضلاب مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: در سال گذشته بیش از 500 بازدید و بازرسی از استخر‌های استان کرمانشاه به عمل آمد.

فرجی با بیان اینکه اکنون 37 استخر فعال در سطح استان کرمانشاه فعال هستند، عنوان کرد: این آمار در طول فصل های سال متغیر است.

وی از بازدید هر 15 روز یکبار استخر‌های فعال استان خبر داد و افزود: در جریان این بازدیدها نمونه‌برداری از آب استخر، تست کلرسنجی، کدورت آب و ph آب اندازه‌گیری شده و مشکلات و نواقص استخر به مسئولان مربوطه تذکر داده می‌شود.

مسئول آب و فاضلاب مرکز بهداشت کرمانشاه با اشاره به عدم پلمپ هیچ استخری در سال گذشته گفت: به علت نظارت مستمر بازرسان این سازمان گزارش تخلفات و صدور اخطار به استخرهای استان بسیار پایین بوده است.

فرجی زمان تعویض آب استخر را وابسته به نحوه استفاده و تعداد شناگران در هر تایم به استخر دانست و گفت: زمانی که مواد معلق و آلی موجود در آب سطح فیلتر یا صافی استخر را بپوشاند و آب زمان عبور از فیلتر کیفیت لازم را نداشته باشد، باید آب استخر تعویض شود.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از گاز کلر در استخر، بیان کرد: در هیچ یک از استخرهای کرمانشاه از گاز کلر استفاده نمی‌شود.

مسئول آب و فاضلاب مرکز بهداشت کرمانشاه با اشاره به مسمومیت چند نفر از شهروندان در یکی از استخر‌های کرمانشاه، عنوان کرد: این حادثه به دلیل استفاده از مایع سفیدکننده قوی در سرویس های بهداشتی این مرکز بوده است.

فرجی با تقاضا از همشهریان در رابطه با رعایت اصول بهداشتی در هنگام استفاده از اماکن عمومی گفت: در هنگام مراجعه به استخر برای جلوگیری از بیماری‌های پوستی از حوضچه ورودی به استخر استفاده کنند و وسایل شخصی را در داخل کمدهای مجزا بگذارند.

وی اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را به سامانه بهداشتی 190 در میان بگذارند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: 1448911:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین