پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
کارشناس مسؤول سلامت محیط شبکه بهداشت شهرستان کرمانشاه با تاکید براینکه دو هفته یک‌بار از آّب استخرهای کرمانشاه نمونه‌برداری می‌شود، گفت: بانوان باید قبل از ورود به استخر مواد آرایشی بدن خود را پاک کنند که رعایت نکردن این مهم موجب افزایش چربی سطح آب می‌شود.

شعارسال: بهمن خدادادیان از فعال بودن 23 سالن استخر در کرمانشاه خبر داد.

کارشناس مسؤول سلامت محیط شبکه بهداشت شهرستان کرمانشاه افزود: این سالن‌ها دولتی، خصوصی و یا نظامی است که در فصل تابستان کار نظارت بر آن‌ها بیشتر شده و شدت می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه کیفیت آب چه از نظر میکروبی و چه از نظر شیمیایی کنترل می‌شود، گفت: در این بین همه بخش‌‌ها حتی موتورخانه بررسی می‌شود و بر اموری همچون سم‌زدایی، دما، رطوبت و"پی.اچ" آب نظارت می‌شود.

خدادادیان اظهار داشت: در فصل گرما و تابستان به صورت دو هفته یک‌بار از آب استخرها نمونه‌برداری و رصد می‌شود و از سوی دیگر به انجام آموزش‌های لازم اقدام می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در صورتی که مراجعه کنندگان دارای بیماری‌های خاص واگیردار از جمله هپاتیت و یا بیمار‌های عفونی، پوستی و قارچی باشند باید از مراجعه به استخر جدا خودداری کنند.

خدادادیان اظهار کرد: کارکنان و پرسنل استخر نیز باید از ورود بیماران پوستی و یا افرادی که اقدام به خال‌کوبی کرده‌اند خودداری کنند.

خدادادیان یادآور شد: به بانوان توصیه می‌کنم قبل از استفاده از آب استخر حتما به پاک کردن موادآرایشی از صورت اقدام کنند، حتی در چند نمونه دیده شده که برخی بانوان برای شستن رنگ موی خود قصد استفاده از آب استخر را داشته‌اند.

کارشناس مسؤول سلامت محیط شبکه بهداشت کرمانشاه اظهار داشت: آب استخر باید مدام تصفیه شود و نمونه‌برداری‌های از آن که از طریق فیلتر به موتورخانه رفته و دوباره بازگشت می‌کند، انجام می‌شود.

به گفته خدادادیان، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی در استخرها، با سامانه 190 تماس بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۰۷۰۰۱۵۸۸، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین