پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
رییس هیات شنا استان تهران با اشاره به اینکه اطلاعات نادرستی در خصوص حادثه استخری در غرب تهران به وی ارائه شده بود گفت: موضوع مرگ یک کودک خردسال دراین استخر صحت ندارد.

شعار سال«رییس هیات شنای استان تهران روز گذشته از مرگ یک کودک خردسال در استخر باغ صبا در منطقه غرب پایتخت خبر داد».

محمدحسن ابراهیمی روز یکشنبه افزود: در این حادثه یک مرد 67 ساله که بیماری قلبی داشته، دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست می دهد.

وی با اشاره به اینکه استخر دارای نجات غریق بوده اظهار کرد: با وقوع این حادثه بستگان فرد متوفی و مدیران استخر مراتب را به اورژانس اعلام و نیروهای امدادی با حضور در محل و انتقال وی به خارج از استخر خدمات درمانی نیز به نامبرده ارائه می کنند.

رییس هیات شنای استان تهران افزود: متاسفانه برغم اقدامات درمانی اولیه ارائه شده، نامبرده به دلیل سابقه بیماری قلبی جان خود را از دست می دهد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اطلاعات ارائه شده در روز گذشته مبنی بر فوت یک کودک خردسال در این استخر و همچنین پلمپ آن نادرست بوده، افزود: متاسفانه اطلاعات نادرستی در خصوص این حادثه به من داده شد و خبر منتشره به نقل از اینجانب در رسانه ها نیز براساس همین اطلاعات نادرست و اشتباه مسئولان هیات شنای استان تهران بوده است.

به گفته رییس هیات شنای استان تهران، فرد متوفی به همراه بستگان خود در استخر حضور داشته است و مراحل قانونی انتقال پیکر بدون هرگونه مشکلی و با حضور بستگان و نیروهای اورژانس انجام شده است.

وی افزود: استخر موردنظر درحال فعال است و علاقه مندان برای تفریح و شنا در این مجموعه حاضر می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کدمطلب: 82614661:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین