پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
نماینده ساری و میاندرود در همراهی با رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در کنفرانس اوراسیا به کره جنوبی سفر کرد .

شعار سال: علی اصغر یوسف نژاد با تشریح این سفر گفت: سفری که اکنون شرایط آن فراهم آمد تا باتفاق دکتر لاریجانی در کره حاضر شویم فرصت خوبی برای ارتقای روابط تجاری بین ایران و کره جنوبی را بوجود می آورد.

نماینده ساری تصریح کرد: هدف اصلی ما حضور در کنفرانس بین المجالس اوراسیا است که کشورهای روسیه و کره جنوبی تصمیم گرفتند که این کنفرانس در سطح مجالس کشورهای عضو تشکیل شود .

وی به تشریح بیشتر در این خصوص پرداخت و افزود : در اجلاسی که در روسیه برگزار شد مقرر شد دبیرخانه موقتی برای کنفرانس اوراسیا تاسیس گردد و اساسنامه ای پیشنهاد شود.

یوسف نژاد به اهمیت منطقه اورسیا تاکیذ کرد و اظهار داشت : منطقه اوراسیا به دلیل وجود انرژی ببسیار مهم است و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 154292:www.shomalnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین