پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری مراسم آئینی – زیارتی ارامنه جهان در بنای تاریخی قره کلیسای چالدران طی مردادماه سالجاری خبر داد.

شعار سال: جلیل جباری صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم با بیان اینکه بر طبق تقویم سالیانه، هر سال در نیمه اول مرداد ماه، مراسم آئینی- زیارتی ارامنه جهان در بنای تاریخی قره کلیسای چالدران برگزار می شود افزود: امسال نیز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یکی از دستگاههای اجرایی ذی ربط و خدمات رسان آماده برگزاری این مراسم است.

وی با بیان اینکه این مراسم بمدت سه روز از پنجم لغایت هفتم مرداد برگزار می شود اظهارداشت: برگزاری آیین مذهبی ارامنه جهان همه ساله در ایران ضمن اینکه نشان دهنده زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف در ایران و آذربایجان غربی است، صلح و دوستی ایرانیان را به اثبات می‌رساند.

جباری در ادامه با اشاره به اینکه مردادماه استان میزبان سه رویداد مهم فرهنگی، مذهبی و گردشگری است گفت: در نیمه اول مرداد ماه سال جاری آذربایجان غربی میزبان سه رویداد مهم کشوری و بین المللی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر میزیان شایسته ای برای این رویداد ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای صحیح و بی عیب و نقص این برنامه ها بر کیفیت آن ها افزوده و رضایت مندی شرکت کنندگان را به همراه خواهد داشت عنوان کرد: تفکیک وظایف و مسئولیت ها را برای پیشبرد امور ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این راستا چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور هنرمندان شاخص و برتر صنایع دستی و هنرهای بومی استان های مختلف کشور، به میزبانی شهر ارومیه و به مدت پنج روز از تاریخ نهم لغایت سیزدهم مرداد برپا خواهد شد.

جباری یاد آور شد: همچنین، جشنواره منطقه ای سفره ایرانی- غذاهای بومی و محلی با مشارکت استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و به میزبانی ارومیه، بمدت سه روز از چهار مرداد ماه لغایت شش مرداد ماه ۹۶ برگزار می شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 تیر 1396، کد مطلب: 4021141:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین