پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه تعداد روزهای آلودگی هوای خطرناک در قم نگران کننده است، ایجاد و توسعه ایستگاه های سنجش هوا در استان قم را ضروری ارزیابی کرد.

شعار سال: احد جمالی در دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم که ظهر سه شنبه در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت استقرار ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در این استان ، اظهار کرد: هم دولت بر این قضیه دقت دارد و هم حق شهروندی انسان ها مبنی بر اطلاع از وضعیت هوا، توسعه این ایستگاه ها را ایجاب میکند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصویب توسعه این ایستگاه ها را از نیازهای مبرم استان خواند و افزود: در شورای برنامه ریزی نیزطرح این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجود ۱۱ روز آلودگی هوای خطرناک در استان قم بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: این مسئله با توجه به حساسیت‌های خاص استان قم و جایگاه ویژه آن اهمیت بیشتری دارد و همه دستگاه‌ها و مسئولان استانی و کشوری باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

جمالی با بیان اینکه مدیران استان باید مطالبه‌گر باشند، تصریح کرد: نمایندگان استان قم از نفوذ بالایی برخوردار هستند، با اینکه مدیران منتظر بمانند تا کارها خود به خود اصلاح شود به جایی نخواهند رسید، باید مطالبات خود را برای بهبود وضعیت استان از نمایندگان و مسئولان بالا دست مطرح کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در کارگروه سلامت، تصریح کرد: این کارگروه که یکی از مهمترین کارگروه‌های سطح استان است و با سلامت و زندگی مردم سرو کار دارد از حضور کم رنگ مدیران استانی برخودار است که در این زمینه باید توجه ویژه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 4021536:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین