پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
امام جمعه یزد با اشاره به لزوم صرف برخی هزینه‌ها برای ساماندهی اتباع افغانستانی گفت: بسیج اصناف برای ساماندهی اتباع افغانستانی وارد عمل شود.

شعار سال: آیت الله محمدرضا ناصری امشب در دیدار با اعضای بسیج اصناف و اتاق اصناف استان یزد با اشاره به شرایط وی‍ژه استان یزد به لحاظ حضور تعداد زیادی از اتباع افغانستانی در این استان، اظهار داشت: بر اساس قانون، اتباع خارجی باید طبق قوانین مصوب در مشاغل مختلف به کار گمارده شوند.

وی با بیان اینکه تنها برخی از فعالیت ها برای اتباع خارجی مجاز شناخته شده است، افزود: اصناف برای اجرای دقیق این قانون تلاش کنند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه علاوه بر مسئله شغل، تربیت دینی اتباع خارجی به ویژه افغانستانی ها نیز بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: مسئولان امر باید نسبت به تربیت دینی اتباع افغانستانی حساسیت داشته باشند.

امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت گروهی در بین جوانان افغانستانی با عنوان فاطمیون عنوان کرد: این جوانان در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در برابر دشمنان اسلام می جنگند و به واقع بسیاری از گروه های جوانان افغانستانی، جوانانی شایسته هستند.

وی تصریح کرد: برخی از جوانان افغانستانی نیز در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل شده اند که در این زمینه باید اقدامات موثر و ارزنده بیشتری انجام شود.

ناصری خاطرنشان کرد: البته گسترش چنین اقداماتی نیازمند هزینه‌هایی برای ساماندهی محل تحصیل آنها و دیگر هزینه‌ها است بنابراین نیاز است که بسیج اصناف و دیگر اقشاری که توانایی ساماندهی اتباع افغانستانی را دارند، در این زمینه وارد عمل شوند.

امام جمعه یزد بیان کرد: لازم است اصناف در حد توان خود اقدامات لازم در زمینه‌های فرهنگی و دینی را برای آنها انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فعالیت دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا از چند هفته آینده اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید قدردان انقلاب و شهدا باشند و هر حرکتی که در شورای شهر انجام می شود، باید با نیت و هدف حفظ و تقویت انقلاب اسلامی باشد.

ناصری، تقویت معنویت و دارالعباده بودن یزد نیز از مواردی است که باید در انجام همه برنامه ها، مدنظر اعضای شورای شهر باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4021932:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین