پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
وزیر مشاور در امور خارجی قطر گفت که بحران با قطر طولانی خواهد شد و مذاکره بر سر خواسته های کشورهای تحریم کننده قطر دامی بیش نیست .

شعارسال: به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات گفت: پاسخ قطر به خواسته های کشورهای تحریم کننده خودش نشان می دهد که دوحه به عنوان یک کشور حامی افراط گرایی و تروریسم نمی خواهد از موضع خودش خارج شود.

وی در واکنش به نتایج نشست وزیران خارجه مصر، عربستان، امارات و بحرین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: جدیت نشست چهارجانبه قاهره نشان می دهد که بحران طولانی خواهد شد و به قطر و جایگاه و وجهه اش آسیب خواهد رساند. تحرکات دوحه و مانورهایش باعث نخواهد شد که برچسب حمایت از تروریسم و افراط گرایی از قطر برداشته شود.

قرقاش پاسخ قطر به خواسته های چهار کشور یاد شده را "ظاهری" توصیف کرد و گفت که دوحه به بازار "میانجیگری و مجزا کردن متن ها" دل بسته بود.

وی افزود: مهمترین دستاورد کنفرانس مطبوعاتی وزیران خارجه چهار کشور تحریم کننده قطر نیفتادن در دام مذاکره و متمرکز کردن امور روی هدف اصلی یعنی جنگ علیه تروریسم است که قطر تلاش کرده است تا ما را از آن دور کند.

قرقاش سپس تلاش کرد تا نام ایران را در کنار گروههای تروریست قرار دهد و گفت: "گام های آتی بر انزوای قطر خواهد افزود و آن کشور را در آغوش ایران و سازمان های تروریست یاغی خواهد انداخت".

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 15تیر1396، کدخبر: 489595: www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین