پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
وزیر راه و شهرسازی بر لزوم لغو روادید با کشور ترکیه و تسهیل روابط با همسایگان تاکید کرد.

شعار سال: عباس آخوندی امروز در مراسم آغاز عملیات فاز نخست اجرایی ایست اجباری طرح جامع پایانه مرزی خوی اظهار داشت: یکی از اصلی ترین اولویت های وزارت راه و شهرسازی توسعه روابط با کشورهای همسایه است.

وی تصریح کرد: به طور جدی به دنبال سرمایه گذاری در حوزه توسعه پایانه های مرزی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: با توجه به اهمیت توسعه ارتباط مسافری و تجاری با کشورهای همسایه و ارتباط زمینی،هوایی و ریلی، پروژه امروز که در مرز رازی خوی اجرا می شود جزواولویت های وزارت راه و شهرسازی است که در دستور کار جدی قرار می گیرد.

وی افزود: با وجود تمامی تنگناهای مالی دولت، آزادراه تبریز تا بازرگان اجرا شده و بهسازی و ارتقاء سطح خدمات در مسیر سه راهی ایواوغلی-سلماس دنبال می شود.

آخوندی در ادامه گفت: بیشتر روابط انسانی و تجاری با همسایگان در آن سوی مرز قرار داشته و سالانه ۶۰۰ هزار نفر از مرز رازی تردددارندکه پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش این تعداد نیز باشیم.

وی با تاکید بر علاقه فرهنگی و تجاری در بین ملت ها تصریح کرد: بی شک علاقه فرهنگی بزرگترین ثروت برای استفاده است و هر چه این علاقه بین دو دولت افزایش یابد در ایجاد امنیت تلاش بیشتری می کنند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ویژگی ها و سابقه تمدنی خوی گفت: پس با توجه به اهمیت این منطقه،باید تسهیلات گردشگری و تجاری در آن ایجاد شود تا سهم مسافر به ویژه خارجی افزایش یابد.

وی با اشاره به لزوم لغو روادید با کشور ترکیه اظهار داشت: باید فضای سهل و آسان با کشورهای همسایه داشته و از فضای امن منطقه پاسداری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار 23 تیر 96، کدمطلب:1148735، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین