پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
معترضان به تصویب طرح درمانی ترامپ که قرار است جایگزین اوباماکِر شود، توسط ماموران پلیس آمریکا بازداشت شدند.

شعار سال: پلیس آمریکا برای محافظت از پارلمان این کشور روز چهارشنبه مجبور شد به منظور بازداشت 155 نفر که وارد ساختمان‌های دفاتر مجلس سنا شده بودند، وارد عمل شود. این افراد برای اعتراض به طرح درمانی جمهوری خواهان وارد این محل شدند.

به گفته پلیس، معترضان در 45 محل مختلف وارد دفاتر مجلس سنا شده بودند و به اتهام تجمع، مسدود کردن مسیر، ایجاد دردسر و مقاومت در برابر حکم پلیس بازداشت شدند.

پس از اینکه خبر رفتن «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و دیگر اعضای ارشد حزب جمهوری‌خواه به «کاپیتال هیل» ساختمان کنگره برای مذاکره با سناتورهایی که مخالف طرح درمانی این حزب هستند منتشر شد، بین 200 تا 300 تظاهرکننده در مقابل دفاتر جمهوری‌خواهان تجمع کردند.

بنابر گزارش‌ها طرح درمانی دونالد ترامپ که قرار است برنامه اوباماکِر را لغو کند و جایگزین آن شود تا سال 2026، 32 میلیون شهروند آمریکایی را از بیمه محروم می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار 29 تیر 96، کدمطلب:۷۰۰۰۷۲، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین