پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
پلیس آلمان برای متفرق ساختن معترضانی که به نشانه اعتراض به نظام سرمایه داری در شهر محل برگزاری نشست «جی ۲۰» تجمع کرده بودند، از ماشین آبپاش استفاده کرد.

شعار سال: پلیس آلمان برای متفرق ساختن حدود ۵۰۰ معترضی که به نشانه اعتراض به نظام سرمایه داری در شهر بندری هامبورگ تجمع کرده بودند، از ماشین آبپاش استفاده کرد. «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان از روز جمعه به مدت دو روز در شهر هامبورگ میزبان رهبران ۲۰ قدرت بزرگ اقتصادی جهان خواهد بود. پیش بینی می شود که طی هفته جاری، دهها هزارتن از معترضان در شهر هامبورگ علیه «جهانی شدن» و آنچه که آنها حرص و طمع شرکتهای بزرگ و قصور در حل معضل تغییرات اقلیمی می خوانند، راهپیمایی خواهند کرد.

وزیر کشور آلمان روز سه شنبه به نقل از برخی از مقامات این کشور اظهار داشت که حدود ۸۰۰۰ تن از تظاهرکنندگان برای توسل به اقدامات خشونت آمیز آمادگی دارند. از این رو، حدود ۲۰ هزار نیروی پلیس برای تأمین امنیت نشست «جی ۲۰» در شهر هامبورگ مستقر شده اند.






















سایت شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرارو ، تاریخ  انتشار 16 تیر 96، کدمطلب۳۲۱۵۲۹، www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین