پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ارائه ۶۰۰ مقاله علمی به نخستین همایش ملی پژوهش های نوین میان رشته ای و کاربردی در علوم انسانی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز خبر داد.

شعار سال: حمیدرضا آذری در مراسم افتتاحیه نخستین همایش ملی پژوهش های نوین میان رشته ای و کاربردی در علوم انسانی گفت :اگر علوم انسانی ما جایگاه کاربردی پیدا کند و به مدل های آن توجه شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: توجه دانش آموزان به نقش کاربردی علوم انسانی در رشته های مختلف و بویژه در جامعه از اهداف مهم این همایش است.

وی با تاکید بر اهمیت علوم انسانی در ارتقاء و توسعه جوامع افزود: هیچ جامعه ای بدون توسعه علوم انسانی به اهداف مورد نظر خود دست نمی یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز به عنوان میزبان این همایش کشوری گفت: برگزاری این همایش نخستین گام مشترک و مستقیم بین دانشگاه و آموزش و پرورش است و دانشگاه باید با حساسیت بیشتری به آموزش و پرورش نگاه کند.

فرهاد اسماعیلی افزود: محصولات آموزش و پرورش در قالب دانشجو به دانشگاه راه پیدا می کنند، بر همین اساس دانشگاه باید نگاه فعالانه تری به آموزش و پرورش داشته باشد.

وی تاکید کرد: فعالیت ها و تصمیمات دولت تدبیر و امید از آغاز به کار بر پایه پژوهش و علم بنا گذاشته شده است و بر همین اساس آموزش و پرورش نیز بر آن است تا مسائل و مشکلات خود را در تعامل با دانشگاه حل کند.

وی یادآور شد: با توجه به رشته های تخصصی موجود در آموزش و پرورش ، این همایش گامی است در ایجاد ارتباط بین رشته های مختلف علوم انسانی .

گفتنی است حدود ۶۰۰ مقاله از سراسر کشور در موضوعات مختلف علوم انسانی شامل؛ ادبیات، الهیات، تاریخ، زبان شناسی، تعلیم و تربیت، فلسفه و دین به دبیرخانه این همایش در ناحیه ۳ آموزش و پرورش شیراز ارسال شد که از این مجموع ۶۰ مقاله برای ارائه در روز همایش انتخاب شد.

در روز برگزاری همایش ملی پژوهش های نوین میان رشته ای و کاربردی در علوم انسانی ،بخشی از مقالات توسط پژوهشگران در قالب چهار پنل تخصصی ارائه و مورد پرسش و پاسخ علمی قرار گرفت و تعدادی از مقالات نیز به صورت پوستر در محل برگزاری همایش ارائه شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: 4037613:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین