پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
یک منبع آگاه نزدیک به وزارت آموزش‌وپرورش، از صدور حکم عسکر نجفی به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش‌ و پرورش استان فارس خبر داد.

شعارسال: یک منبع آگاه نزدیک به وزارت آموزش‌وپرورش، از صدور حکم عسکر نجفی به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش‌ و پرورش استان فارس خبر داد.

نجفی تُرک‌تبار، اهل فیروزآباد، متولد 1345 و دارای مدرک دکتری تاریخ از دانشگاه آزاد نجف‌آباد است و سابقه مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

گفته می‌شود کوروش کرم‌پور نماینده فیروزآباد و علی اکبری نماینده شیراز در مجلس که هر دو تُرک‌تبار هستند نقش تعیین‌کننده در انتصاب نجفی در این جایگاه کلیدی داشته است. اکبری دو روز پیش در حال جمع‌آوری امضاء از نمایندگان برای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش بود.

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس به‌زودی در شیراز برگزار می‌شود.

پیش از این حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش فارس بود و از 5 ماه پیش تاکنون این سازمان عریض و طویل به سرپرستی عبدالرسول احمدی اداره می‌شد.

موضوع انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش فارس در چندماه اخیر به داستانی مناقشه‌انگیز تبدیل شده و گروه‌های سیاسیِ مختلف تلاش داشتند گزینه خود را به این سِمَت منصوب کنند.

این حواشی تا قدری زیاد بود که فرج‌الله رجبی نماینده شیراز در مجلس هفته پیش در جمع خبرنگاران با انتقاد از این رویه گفته بود: «عدم اتفاق‌نظر نمایندگان فارس در مجلس و ناتوانی وزیر موجب شده که مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس انتخاب نشود. متأسفانه در دولت شرایط به‌گونه‌ای است که اگر به دنبال شاخص‌ها برای انتخاب مدیر بودید نه آدم‌ها، راحت شما را کنار خواهند گذاشت؛ بنابراین قاعده بازی با دولت این‌گونه شده که شما باید ایذایی عمل کنید تا جواب دهد


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کدمطلب:13970530001186،www.fars.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین