پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۲۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲
«گودرز کریمی فر» به عنوان سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

شعار سال: وزیرآموزش وپرورش طی حکمی «گودرز کریمی فر» را به عنوان سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی آموزش وپرورش منصوب کرد.

پیش تر ، « کریمی فر » مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان لرستان بود که با انتقادات و اعتراضات فراوان فرهنگیان و معلمان لرستان کنار گذاشته شد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن کامل حکم فخرالدین دانش آشتیانی به شرح زیر است:

برادر گرامی

جناب آقای گودرز کریمی فر

سلام علیکم؛

باتوجه به تعهد، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند جناب عالی در آموزش وپرورش و بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل تعاون و پشتیبانی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند بزرگ، مد نظرقراردادن اسناد بالادستی، قوانین و مقررات و درچارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت تحقق عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف و مسئولیت‌های اداره کل تعاون و پشتیبانی موفق و مؤید باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای معلم، تاریخ انتشار 2 مرداد 96 ، کد مطلب: 9291:www.sedayemoallem.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین