پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی پس از دو سال فعالیت سایت منتسب به خود، از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی کرد!

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی پس از دو سال فعالیت سایت منتسب به خود، از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی کرد!

به گزارش "لاهیگ"، درحالی که پایگاه شبه خبری "زبان گویای گیلان" پس از دو سال فعالیت غیرقانونی و تذکرات پی در پی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در 14 اردیبهشت 1394 مجوز فعالیت از هیأت نظارت بر مطبوعات دریافت نمود، اما نامی از ایرج ندیمی در پروانه انتشار آن به چشم نمی‌خورد.

پایگاه خبری "زبان گویای گیلان" که از اردیبهشت 1392 در قالب بلندگوی تبلیغاتی ایرج ندیمی، اخبار نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی را پوشش می‌دهد، با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حامد رحمتی خوبده (فرزند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان) اداره می‌شود.
این سایت خبری که به گفته یکی از مسئولان آن پیش از راه‌اندازی، با هزینه‌ای هنگفت در تهران طراحی و در اختیار گردانندگان آن قرار داده شده است، از حامیان، تأمین کنندگان و منابع مالی نامعلومی برخوردار است و مشخص نیست مجری آن، چه ارتباط مالی یا غیرمالی با نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دارد؟!

از سوی دیگر، پایگاه خبری "زبان گویای گیلان" که طبق ماده 18 قانون مطبوعات از درج نام مصوب، نام صاحب امتیاز و مدیرمسئول، نشانی و تلفن خود استنکاف نموده و درپی تذکر مورخ 3 شهریور اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بلافاصله مجبور به درج آن‌ها گردید، گویا در یکی از ساختمان‌های شهرداری لاهیجان (بلوار امام خمینی، ابتدای خیابان انقلاب، ضلع شرقی پارک بعثت، جنب ساختمان شورای اسلامی شهر) با شماره تلفن متعلق به این نهاد عمومی غیردولتی (42236776) اسکان دارد و از جنس ارتباطات نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با شورا یا شهرداری لاهیجان اطلاعاتی در دست نیست! این درحالی است که اکثر رسانه‌های چاپی یا الکترونیکی شهرستان لاهیجان از برخورداری از دفتر کار یا خانه مطبوعات محروم‌اند و علاوه بر مشکلات مبتلابه این صنف، در مضیقه به‌سر می‌برند!

همچنین نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی که طبیعتاً باید مظهر همدلی، همزبانی و وحدت آحاد مردم و مسئولان باشد، معلوم نیست در طی بیش از دو سال فعالیت سایت "زبان گویا" و انتشار دستپاچه روزنوشت‌های خود که عموماً با اغلاط املایی، تایپی، نامفهوم، گنگ و پرابهام؛ به پاشیدن بذر نفرت، ریا، تملق، خودشیفتگی حاد، تهدید منتقدان و مخالفان (به زعم وی، آش کردن معاندان)، به جان هم انداختن مسئولان و ... با ادبیاتی که تنها خود نگارنده متوجه مفهوم و معانی آن‌ها می‌شود و کاربردی برای عموم جامعه ندارد، چه هدفی را دنبال می‌کند؟!

ایرج ندیمی که برای گزیده نشدن دوباره از رد صلاحیت اولیه در هیأت اجرایی انتخابات آینده (هم‌نامی با فردی دیگر با سابقه قاچاق مواد مخدر)، به‌تازگی نام خود را به "ابوذر" تغییر داده است، سایت غیرقانونی دیگری به نام "ابوذر نیوز" دارد که از هیأت نظارت بر مطبوعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نداشته و ایضاً به پوشش بخش دیگری از منویات وی در سایت جداگانه‌ای مشغول و کارکرد آن برای افکار عمومی نامعلوم و در هاله‌ای از ابهام است!

پایگاه خبری تحلیلی لاهیگ در طی قریب به هشت سال فعالیت مستمر، مستقل و روشنگرانه بر حسب وظیفه نظارتی خود به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی و رسالت اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی (ماده 2 قانون مطبوعات)، همواره نظارت بر عملکرد و سلامت مالی مسئولان انتخابی و انتصابی را سرلوحه کار خود داشته، هرگونه اعمال فشار، سانسور و کنترل هر مقام دولتی و غیردولتی (ماده 4 قانون مطبوعات) در ضدیت با منافع عمومی جامعه را با مردم درمیان گذاشته و در راستای این هدف مقدس، با احدی معامله نخواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت لاهیگ ، تاریخ انتشار شنبه 28 شهريور 1394، کد مطلب: 8108 : www.lahig.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
0
از جیب مردم برای خودش تلیغات می کنه خوب معلومه که نباید اسمش مستقیم باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین