پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسوولان شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان، نیازمند 11 هزار دستگاه اتوبوس هستند اما اکنون نیمی از این تعداد را در اختیار دارند.

شعارسال:اسماعیل دوستی بابیان این مطلب تصریح کرد: مسوولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده‌اند که برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تهرانی باید 11 هزار دستگاه اتوبوس در اختیار داشته باشند.

وی افزود: شهرداری تهران اکنون کمتر از 7500 دستگاه اتوبوس در اختیار دارد و حدود 900 دستگاه از این تعداد نیز اکنون به دلیل فرسودگی، اجازه تردد ندارند.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتمام عمر مفید تعداد زیادی از اتوبوس‌های فعال در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر خاطرنشان کرد: حدود 25 درصد از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تهران، بیش از 8 سال عمر دارند و باید هر چه سریع‌تر به‌منظور از رده خارج کردن آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

دوستی در خصوص اقدامات صورت گرفته‌شده به‌منظور جلوگیری از تردد مینی‌بوس‌های فرسوده در شهر تهران اظهار کرد: بیش از 1100 دستگاه مینی بوس فرسوده در شهر تهران تردد می‌کنند که این اتوبوس‌ها آلایندگی زیادی داشته و باید سال‌ها قبل از رده خارج می‌شده‌اند.

وی تأکید کرد: اکنون که دولت به دلیل کمبود اعتبار قادر به پرداخت بدهی‌های خود به مجموعه مدیریت شهری نیست، شهرداری تهران باید از محل اعتبارات خود، نسبت به حل مشکل حمل‌ونقل اقدام کند زیرا اکنون جلوگیری از آلودگی هوا در شهر تهران یک اولویت است و شهردار تهران نیز در این رابطه از قبل برنامه هایی را داشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 5دی1394، کد خبر: 8159: www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین