پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه هیأت رئیسه امضاهای نامه تقدیر از وزیر نفت را منتشر کند، گفت: تردد معاون پارلمانی وزیر نفت بین‌ کرسی‌های نمایندگان برای جمع‌آوری امضا از آنان غیرقانونی است.

شعار سال: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه تقدیر 214 نفر از نمایندگان از وزیر نفت اظهارداشت: در جمع‌آوری امضاء برای این نامه تقدیر در اتفاقی نادر مشاهده شد که معاون پارلمانی وزیر نفت بین صندلی‌های نمایندگان به جمع‌آوری امضا پرداخت که این برخلاف قانون است و طبق قانون، جز نمایندگان، فردی دیگری حق ورود به محوطه کرسی‌های نمایندگی را ندارد.

وی افزود: معاون پارلمانی وزیر نفت در این اقدام با عجله بدون اینکه فرصت بدهد حتی نمایندگان متن نامه را بخوانند، برای این نامه که خود متن آن را تهیه کرده بود، از نمایندگان برای تأیید آن امضاء جمع می‌کرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این وضعیت، تعداد قابل ملاحظه‌ای از نمایندگان که نامه تقدیر از وزیر نفت را امضا کردند، نمی‌دانند که چه چیزی را امضاء کردند و بر آن صحه گذاشتند و از آن تمجید کردند که این جای تأسف دارد.

حاجی‌دلیگانی در پایان، با بیان اینکه ممکن است برخی از اعضای هیأت رئیسه این نامه را امضاء کرده‌ باشند، خاطرنشان کرد: انتظار من این است که امضاهای نامه تقدیر نمایندگان از وزیر نفت حتماً منتشر شود تا مشخص شود که چه کسانی پای این نامه را امضا کرده‌اند و بر آن صحه گذاشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کدمطلب:13960505000322، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین