پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نایب‌ رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش کمیسیون متبوعش درباره قرارداد توتال به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

شعار سال: سیدعلی ادیانی‌راد نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارداد گازی شرکت توتال برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی، اظهار داشت: با توجه به مباحث مطرح شده پیرامون قرارداد گازی توتال با ایران، قرار بود کمیسیون انرژی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی زوایای مختلف این قرارداد را بررسی کند.

وی افزود: ابعاد مختلف این قرارداد از جمله حقوقی، انتقال تکنولوژی به داخل کشور، سرمایه‌گذاری، مدت زمان قرارداد، میزان سهام طرفین و استفاده از شرکت‌های داخلی در جلسات متعدد در کمیسیون انرژی مجلس با محوریت کارگروه حقوقی، قراردادها و امور بین‌الملل و با حضور کارشناسان این حوزه و همچنین مسئولان ذیربط بررسی شد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه گزارش کمیسیون انرژی درباره قرارداد توتال با ایران تدوین شده، تصریح کرد: این گزارش در آینده‌ای نزدیک تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بسیج ، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کدمطلب:۸۸۹۲۴۱۱، www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین