پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در سه حادثه روز گذشته محورهای استان 15 مصدوم بر جای ماند.

شعارسال: حسن گودرزی در این خصوص اظهار کرد: عصر دیروز در کیلومتر 12 محور بجستان به فیض آباد یک دستگاه تریلی با تانکر حمل سوخت برخورد کرده که در اثر آن هر دو راننده مصدوم می‌شوند که خوشبختانه قبل از وقوع آتش سوزی اقدامات ایمنی و امدادی انجام و مصدومین به بیمارستان شهید مدنی بجستان منتقل می‌شوند.

وی افزود: همچنین روز گذشته یک دستگاه خودروی تیبا در کیلومتر 95 محور مشهد به تربت حیدریه دچار واژگونی شد که هشت سرنشین آن دچار مصدومیت شدند و با همکاری اورژانس به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه انتقال یافتند.

گودرزی تصریح کرد: در حادثه مشابه دیگری یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 56 محور تربت حیدریه به مشهد واژگون شد و پنج سرنشین این خودرو نیز دچار مصدومیت شدند که با حضور به موقع امدادگران پایگاه گرماب تربت حیدریه به بیمارستان نهم دی این شهرستان انتقال یافتند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 مرداد1396، کدخبر: 965-7590-5: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین