پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
سخنگوی کرملین گفت تمامی کشورهایی که با بی قانونی در قالب تحریم های آمریکا مواجه هستند، از جمله ایران، از منافع خود دفاع می کنند که باید آن را با درک درست پذیرفت.

شعارسال: دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد؛ تمامی کشورهایی که با بی قانونی در قالب تحریم های آمریکا مواجه هستند، از جمله ایران، از منافع خود دفاع می کنند و باید آنرا با درک درست پذیرفت.

وی در مورد تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: ما به طور کلی این تحریم ها را کوته بینانه، غیرقانونی و مایوس کننده می دانیم. از اینرو همه کشورهایی که با این بی قانونی ها مواجه هستند، از منافع خود دفاع می کنند و باید آنرا با درک درست پذیرفت.

روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با امضای مصوبه طرح کنگره برای تحریم های جدید ایران، روسیه و کره شمالی، رسما آن را به قانون تبدیل کرد.

سایت شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افکار نیوز، تاریخ انتشار 12 مرداد 96 ، کد مطلب: 643819،www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین