پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
اگر بخواهیم منصفانه و غیر سیاسی و صرفاً بر مبنای "امنیت شهری" درباره کارنامه ساجدی نیا قضاوت کنیم، باید بگوییم که ضریب امنیت در تهران امروز، بسیار بالاتر از تهران 90 ماه پیش است.

شعار سالسردار حسین ساجدی نیا، بعد از 90 ماه فرماندهی انتظامی تهران از این سمت رفت تا عهده دار معاونت عملیات ناجا شود.

این که او از منظر سیاسی چه گرایشی دارد، موضوعی است خارج از این بحث و اتفاقاً یکی از مصائب کشور ما این است که افراد را با سیاست می سنجند و اگر خودی باشد، حتماً کارنامه ای موفق دارد و اگر از حزب و جریان دیگری است، لابد هیچ موفقیت و دستاوری نداشته است!

اگر بخواهیم منصفانه و غیر سیاسی و صرفاً بر مبنای "امنیت شهری" درباره کارنامه ساجدی نیا قضاوت کنیم، باید بگوییم که ضریب امنیت در تهران امروز، بسیار بالاتر از تهران 90 ماه پیش است. 8 سال پیش تهران در رده بندی امنیتی مراکز استان ها، در رتبه های آخر جدول بود ولی اینک رتبه یک کشور را دارد.

افزایش امنیت عمومی، انهدام ساختاری بسیاری از شبکه های خلافکاری، برخوردهای قاطع با اراذل و اوباش، کشف قریب به اتفاق عوامل قتل ها و آدم ربایی ها و سرقت های مسلحانه، روان سازی امور ارباب رجوع در کلانتری ها و مراکز انتظامی و ...

سخت است هشت سال متوالی انواع و اقسام برنامه های مهم مذهبی و ملی همچون سالگرد ارتحال امام، 22 بهمن، روز قدس ایام قدر و محرم را برگزار کنید ولی بدون کوچکترین حادثه و مشکل امنیتي، بسیار طاقت فرساست هشت سال با انواع جرایم خشن مانند کیف قاپی و سرقت به عنف و سرقت مسلحانه از بانک و طلافروشی مقابله کنید.

چه دشوار است هشت سال اراذل و اوباش، فرشندگان مواد مخدر، مالخران را از این دریای تهران جمع آوری کنید و در انواع اتفاقات اجتماعی تهران از جمله پلاسکو، سیل کن، حمله تروریستی به مرقد امام و مجلس در محل حاض باشی و فرماندهی میدان را به عهده داشته باشی.

سخت است هشت سال هیچ عملیات گروگانگیری در تهران بی سرانجام و خبر خوش به پایان نرسیده باشد.

جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، جمع آوری و برخورد شدید با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، مزاحمین نوامیس گنده لات های محله های تهران سبب شد تا مردم تهران امنیت را در تهران با حدود نه میلیون نفر جمعیت را لمس کنند و احساس امنیت در شهر برقرار باشد .

حال پس از 90 ماه سردار با اخلاق شهر تهران با این شهر خداحافظی کرده و به معاونت عمليات ناجا رفته است بي شك مردم قدردان هشت سال امنيت تهران خواهند بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار 20 مرداد 96، کدمطلب: ۵۵۳۴۴۷:www. asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین