پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
مروج حسینی: جای سوال است که وقتی پتروشیمی خوراک خود را با نرخ ارز مبادله‌ها دریافت می‌کنند چرا محصولات با ارز آزاد فروخته می‌شود.

شعارسال: محمد مروج حسینی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی: در خصوص کشمکش‌های خروج و یا ادامه عرضه محصولات پتروشمی در بورس گفت: وجود بورس کالا حداقلی از شفافیت را بوجود می‌آورد و تکلیف روشن است که محصولات با چه قیمت‌هایی باید فروخته شود و نهایتا مشخص است که فلان کالای پتروشیمی با چه قیمتی فروخته شده است.

وی اصرار برخی برای خروج محصولات از بورس را تعجب برانگیز دانست و افزود: ما به عنوان مصرف کننده پایین دستی اعلام کردیم که قبل از ورود محصولات به بورس تمام محصولات بخصوص پتروشیمی‌ها در دست دلال‌ها بود و خصوصی‌های پتروشیمی محصولات خود را به هر قیمت و به هرکسی که تمایل داشتند، می‌فروختند ولی در بورس این مشکل را نداریم البته برخی مواقع تعداد عرضه بیش از تقاضا و برخی موارد نیز تقاضا بر عرضه پیشی می‌گیرد اما در کل مشکلی نیست.

مروج حسینی عدم عرضه محصولات پتروشیمی در بورس را کمک جدی و موثر به دلال‌ها و کسانی که پول بادآورده دارند، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی در پتروشیمی‌ها باعث شده که دلال بازی رشد کند، خاطرنشان کرد: ما تقاضا داریم که عرضه محصولات در بورس ادامه پیدا کند و فرقی هم نمی‌کند که مالک دولت، بخش خصوصی و یا خصولتی‌ها باشند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی در ادامه با اشاره به اینکه قرار است قیمت اولیه محصولات ۹۵ درصد فوب خلیج فارس باشد، اظهار داشت: جای سوال است که وقتی پتروشیمی خوراک خود را با نرخ ارز مبادله‌های دریافت می‌کنند چرا محصولات با ارز آزاد فروخته می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 14دی1394، کدخبر: 335119: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین