پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
یک تلویزیون اسرائیلی در گزارشی مدعی شد ایران در حال ساخت یک کارخانه تولید موشک های دوربرد در شمال غرب سوریه است.

شعارسال: خبرگزاری آسوشیتدپرس، کانال 2 تلویزیون اسرائیل دیشب در گزارشی با انتشار تصاویر ماهواره ای مدعی شد ایران در حال ساخت یک کارخانه تولید موشک های دوربرد در شمال غرب سوریه است.

بر اساس این گزارش تصاویر ماهواره های اسرائیل نشان می دهد این کارخانه در نزدیکی شهر "بانیاس" در ساحل شمال غرب سوریه واقع شده است و تصاویر ساخت و سازها نشان می دهد در این منطقه مواد انفجاری ذخیره می شود.

تصاویر که از سوی ماهواره "اِروس بی" اسرائیل ضبط شده نشان می دهد بنای در حال ساخت به گونه ای است که امکان ذخیره سازی موشک ها در انبارهای زیر زمینی را دارد.

بنا به ادعای تلویزیون دولتی اسرائیل مقایسه تصاویر ماهواره ای نشان می دهد، ساختار این بنای در حال ساخت کاملا با ساختار یک کارخانه ساخت موشک ایران در نزدیکی تهران مطابقت دارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هفته گذشته نسبت به تحرکات و حضور نظامی ایران در سوریه هشدار داده و با ابراز نگرانی از تقویت موضع نظامی ایران به جای داعش در سوریه، گفت رژیم تل آویو به دقت تحرکات ایران در سوریه را زیر نظر دارد.

او گفت:" سیاست ما روشن است؛ ما به شدت با حضور نظامی ایران و متحدان این کشور همچون حزب الله در سوریه مخالفیم و هر کاری لازم است برای محافظت از امنیت اسرائیل انجام می دهیم.

تصویر ماهواره ای مورد ادعای اسرائیل



شعارسال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت عصر ایران،تاریخ انتشار25مرداد96،کدخبر:554681،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین