پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۵۹۹۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
دبیرکل بانک مرکزی در نامه ای خطاب به مدیرعامل ۱۱ بانک کشور اخطار داد در صورت عدم اجرای سامانه صیاد با اقدامات انضباطی بانک مرکزی مواجه خواهند شد.

شعارسال:به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی با هشدار به برخی بانکها که در اجرای سامانه ” صیاد”(صدور یکپارچه الکترونیک دسته چو) تعلل داشتند گفت: بانک ها در صورت عدم نهایی سازی و اجرای این سامانه با اقدامات انضباطی و تضییقی بانک مرکزی مواجه خواهند شد.

گفتنی است ۴ بانک دولتی و ۶ بانک خصوصی و یک بانک مشترک با وجود اخطار و تأکید بانک مرکزی در پیاده سازی این سامانه که به جهت شفاف سازی هرچه بیشتر در زمینه صدور دسته چک و افزایش امنیت و شخصی سازی آن طراحی و اجرا شده است تعلل داشته و علیرغم تمدید مهلت اجرا تا شهریور ماه سال جاری همچنان از اجرای کامل آن سرباز میزنند.

از این رو دبیر کل بانک مرکزی با ارسال این نامه متذکر شد تمدید مهلت تا شهریور به جهت رفع پاره ای مشکلات اعلامی از سوی بانکها بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

















شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازسایت بانک مردم، تاریخ انتشار30مرداد96،کدخبر: 70763، bankemardom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین