پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین مطالبه ای که از صنایع اصفهان به عنوان یک شهرصنعتی وجود دارد، توجه به محیط زیست است.

شعارسال: زهرا سعیدی مبارکه با اشاره به وضعیت اشتغال درحوزه انتخابیه خود و وضعیت صنایع استان اصفهان گفت: در جلسه ای که اخیرا با شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم داشتیم یکی از مطالبات اصلی ما رسیدگی ویژه به وضعیت شرکت پلی اکریل بود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در جلسه کمیسیون اقتصادی نیز رسیدگی به وضعیت به وضعیت این شرکت مطرح و صورت جلسه شد و جزء مطالبات ما از وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت است که امیدواریم وی به وعده های خود عمل کند تا شاهد تحولی در صنعت کشور باشیم.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت شرکت پلی اکریل گفت: تعدادی از کارگران به بیمه بیکاری معرفی شدند که البته حقوق های خود را به درستی و زمان مقرر دریافت می‌کند که در حال پیگیری مشکلات آن ها هستیم.

وی افزود: در آخرین اقدامات انجام شده با اعطای وام ۲۰ میلیاردی موافقت شده است که در حال انجام مراحل اداری و اخذ کد است که امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر حل شود البته می دانیم که مشکلات این شرکت یک شبه بوجود نیامده و در سال های اخیر وجود داشته است.

سعیدی مبارکه تصریح کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خواسته ایم که به وضعیت معیشت کارگران پلی اکریل توجه ویژه داشته باشند و انتظار داریم هیئت حمایت از صنایع از این شرکت حمایت کند.

وی با بیان اینکه پلی اکریل یکی از کارخانجاتی است که مشکل دارد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مطالبات تمام کارخانجاتی که رو به تعطیلی هستند، پرداخت شود و اجازه ندهند که چراغ این کارخانه ها خاموش شده و چرخ آن از حرکت بایستد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص وضعیت فولاد مبارکه نیز گفت: خوشبختانه چرخ این شرکت در حال حرکت است اما با توجه به اینکه این شرکت مشکلات مخصوص به خود را دارد امیدواریم که شرایط آن به گونه‌ای پیش رود که شاهد توسعه روز افزون این صنعت باشیم به گونه ای که صنعت سبز نیز حفظ شود و با حفظ شرایط محیط زیست بتوانیم شاهد توسعه روزافزون آن و رفع مشکلات آن باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط کاری این شرکت ها باید نظر گرفته شود و امیدواریم صنایعی که چرخ آن در حال حرکت است بتوانند به رفع مشکل بیکاری کمک کنند.

سعیدی مبارکه افزود: عمده ترین مشکل فولاد مبارکه مطالبات داخلی است که از این شرکت می‌شود که امیدواریم که این شرکت بتواند هم نیاز داخل را تامین کند و هم بتواند در امر صادرات به موفقیت برسد، اما در مجموع مهمترین مطالبه ای که از فولاد و سایر شرکت‌ها و صنایع در اصفهان به عنوان یک استان صنعتی داریم این است که اولویت آن ها حفظ محیط زیست باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: -، www. icana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین