پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
شورای شهر پنجم کار خود را آغاز کرده است و اولین سوالی که برای افکار عمومی اهمیت دارد اولویت های این شورا برای رفع مشکلات شهری چیست؟

شعارسال:   شورای شهر پنجم کار خود را آغاز کرده است و اولین سوالی که برای افکار عمومی اهمیت دارد اولویت های این شورا برای رفع مشکلات شهری است. در این راستا محسن هاشمی، ریاست شورای پنجم اولویت های مترو محور دارد و گفته است بنا ندارد برای ماشین های شخصی اولویتی قائل شود. اما برخی افراد دیگر در کمیسیون حمل و نقل و عمران نیز بنا است تا فعالیت داشته باشند. یکی از این افراد افشین حبیب زاده است. وی در گفتگو با تیتر شهر این اولویت ها را در قالب چند چالش مطرح کرد.


وی در این خصوص گفت شش چالش اصلی برای شهر انتخاب کرده ایم که در برنامه های انتخاباتی آن شش چالش ها را ارائه کردیم. ترافیک، محیط زیست، اقتصاد شهری، بافت فرسوده و... جز این اولویت ها است که همه را با هم به عنوان چالش ها بررسی می کنیم و از یکدیگر جدا نمی بینیم.

حبیب زاده با اشاره به اینکه همه اعضا اولویت های هماهنگ در حوزه نظارت دارند، افزود: طرح شخصی ندارم اما به دلیل آنکه به عنوان نماینده جامعه کارگری در شورا حضور دارم، طبیعتا بخشی از تمرکزم روی موضوعات کارگری خواهد بود.

این عضو شورای شهر بیان کرد: در حال حاضر کمیسیون حمل و نقل فعالیت خواهم کرد. گزارشی در این بخشی آماده شده است و هر زمان تکمیل شد در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

حبیب زاده در پایان گفت: تا کنون نیازمند این بودیم که شهرداری اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهد که بعد از بررسی آن اطلاعات گزارشی کامل در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تیترشهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور 96، کد خبر:50070 ، www.titreshahr.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین