پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به رشد چشمگیر حوزه ICT در روستاهای استان، گفت: با همکاری بخش خصوص در حال راه‌اندازی اینترنت پرسرعت روستایی در ۶۶۹ روستای استان گلستان هستیم.

شعار سال: حسین مومنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از رشد چشمگیر حوزه ICT در استان خبر داد و اظها داشت:‌ سیاست‌های دولت تدبیر و امید سرعت رشد حوزه ICT در مناطق روستایی و کمترتوسعه یافته را چندین برابر نموده است.

وی افزود: سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم و همچنین تلاش اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته به اندازه‌ای چشمگیر است که صعود پنج پله‌ای استان را براساس شاخص‌های IDI به همراه داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به ارائه اینترنت پرسرعت در روستاها گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل مهم مهاجرت از روستاها به شهر نبود امکانات ارتباطی در روستاهاست.

مومنی اظهار کرد: این اداره کل با همکاری بخش خصوص در حال راه‌اندازی اینترنت پرسرعت روستایی در 669 روستای استان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بیش از نیمی از روستاهای استان بابت کوچکترین کارهای بانکی مانند استفاده از خودپرداز، انتقال کارت به کارت، برداشت پول و غیره مردم روستا باید به شهر مراجعه کنند، از این رو اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با همکاری پست بانک اقدام به راه‌اندازی تعداد 52 دستگاه ATM در فاز اول برای روستاهای اولویت دار کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در انتها از توسعه روزافزون خدمات حوزه ICT خبر داد و گفت: به زودی استان شاهد خدمات گسترده‌تری در حوزه ICT خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 1505036 ، www. tasnimnews.com.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین