پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
کتاب کرمانشاه شهر شگرف ماه اثر میرجلال‌الدین کزازی توسط انتشارات دیباچه منتشر شده است.

شعار سال: کرمانشاه، شهر شگرف ماه منتشر شدمیرجلال‌الدین کزازی شاهنامه‌پژوه و نویسنده در خصوص کتاب‌های جدید خود گفت: تازه‌ترین کتابی که چاپ شده است همین هفته پیش بیرون آمده است. عنوان این کتاب «کرمانشاه، شهر شگرف ماه» است که انتشارات دیباچه آن را چاپ کرده است. این کتاب درباره تاریخ، زبان، گویش کرمانشاه و شاهکارهای ادبی است که سرایندگان کرمانشاهی پدید آورده‌اند.

وی افزود: کتابی که زیر چاپ دارم «ترنجستان خدایی یا کمدی الهی» است. این کتاب برگردانی تازه از شاهکارهای دانته است و انتشارات معین به شیوه بسیار پاکیزه با نگاره‌های زیبایی از بوتی کلی، نگارگر ایتالیایی به چاپ رسانده است. کتاب «از روزن راز» که یکی از دفترهای شعر من است؛ به گفته ناشر به زودی در انتشارات کلک سیمین منتشر می‌شود.

این نویسنده در خصوص کتاب‌های در دست نگارش خود اظهار داشت: هم اکنون روزنگارهای سفر انگلستان و اسکاتلند را می‌نویسم. سفری که یک ماه و اندی به درازا کشیده بود و چند روز پیش به پایان رسیده است. شاید نام این گزارش سفر «در سرزمین سایه‌ها» باشد که احتمال دارد به وسیله انتشارات صدای معاصر چاپ شود. این انتشاراتی گزارش سفر «آنک پاریس» را نیز چاپ کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: ۶۲۲۲۹۱۷، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین