پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۷۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
رئیس بانک مرکزی، با رد وجود مشکل در موسسه مالی و اعتباری نور، گفت: گاهی بانک مرکزی با مدیران موجود موسسات اعتباری مشکل دارد و گاهی هم مدیران به تشخیص مجمع کنار می‌روند.
شعار سال :  ولی الله سیف  در پاسخ به اینکه چرا در مدتی کوتاه مدیر عامل موسسه نور تغییر کرد، توضیح داد: درباره تغییر مدیریت گاهی اوقات بانک مرکزی با مدیران موجود مشکل دارد، بعضی اوقات هم مدیران به تشخیص مجمع تغییر می کنند.

وی افزود: البته یک سری مطالبی هم هست که اگر کسی تخلفی کرده حتما با او برخورد می شود. این ها را بانک مرکزی نیز دنبال می کند.

سیف  در پاسخ صریح درباره ادامه کار این موسسه توضیح داد: بعضی اوقات یک سری چیزها را بزرگ نمایی می‌کنند. از این خبرها نیست این موسسه کارش را ادامه می دهد.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که یعنی تخلفی صورت نگرفته است؟ اعلام کرد: کارهای خلافی شده که بانک مرکزی به موقع با آن برخورد کرده و دیگر تکرار نخواهد شد. بر این اساس موسسه نور کارش را ادامه می دهد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 شهریور 96، کدمطلب:4074862،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین