پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
روابط عمومی‌موسسه اعتباری نور اعلام کرد: این موسسه در آینده نزدیک پس از افزایش سرمایه و اخذ مجوز از بانک مرکزی به بانک تبدیل می‌شود.

شعار سال: موسسه اعتباری نور فعالیت ارزی درآینده نزدیک را هدف‌گذاری کرده است. اعطای تسهیلات خرد و ایجاد اشتغال از اهداف جدی و عملیاتی همه شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور است.براساس اعلام روابط عمومی، باجه‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار در شعبه‌های موسسه اعتباری نور در ماه‌های آینده راه‌اندازی می‌شود.

با راه‌انداری باجه‌های کارگراری در شعبه‌های موسسه اعتباری نور در سراسر کشور همه مردم و مشتریان نور می‌توانند با مراجعه به شعب این موسسه و از طریق باجه‌های کارگزاری در سراسر کشور پس از دریافت کد معاملاتی بورسی در بازار سرمایه اقدام به خرید و فروش سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نمایند و در شرکت‌های بورسی سرمایه‌گذاری کنند و از مرایای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه منتفع شوند. همچنین روابط عمومی‌اظهار امیدواری کرده که موسسه اعتباری نور به‌زودی با اضافه کردن پایانه‌های فروشگاهی pos، به چرخه خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین با اخذ مجوز نهایی برای راه‌اندازی سامانه سپام برای صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی و اعتبار اسناد داخلی و با پیوستن به سامانه چکاوک، خدمات بانکداری خود را گسترش دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 23 خرداد 96، کد مطلب: 676034:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین