پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
مراسم یادبودی به مناسبت شهادت آیت الله نمر باقر النمر همراه در دادگستری کل استان مازندران برگزار شد.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین فرخی، مسوول بسیج لشگر 25 کربلا در این مراسم که با حضور قضات و کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد، با بیان این که در طول تاریخ، علمای مبارز شیعه آماج تیرهای زهرآگین دشمنان بودند، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام، عالم وهابی و درباری را سراغ نداریم که حتی یک سیلی در راه اسلام و مبارزه با دشمنان خورده باشد.

وی با اشاره به محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: دنیای استکبار از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران با تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین انواع تحریم و ... سعی و تلاش نمود این انقلاب را ریشه کن نماید که به فضل الهی نتوانست به نیات خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخی با اشاره به تمامی دنیای استکبار در مقابل اسلام محمدی، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این جنگ، همانند جنگ احزاب است که بیشترین پیروزی را برای مسلمانان داشت و پیروز نهایی این جنگ اسلام است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ميزان، تاریخ انتشار: 18 دي 1394، کد مطلب: 119099:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین