پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که انتخاب سفیر زن برای سفارتخانه های خارج از کشور راهبردی باشد.

شعارسال: پروانه مافی، با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه کشور تصمیم دارد دو سفیر زن برای سفارتخانه های خارج از کشور انتخاب کند، اظهار داشت: تجربه سفیر زن را با سرکار خانم افخم داشته ایم، البته افخم در ستاد وزارت خارجه نیز عملکرد قابل دفاعی داشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: مرضیه افخم در مقام سفیر ایران در کشور مالزی نیز تجربه موفق داشته و به این جهت می توان برای انتخاب زنان دیگر در حوزه سفارت برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه ظریف می تواند متناسب با تجربه گذشته سفیر زن انتخاب کند، گفت: وزیر امور خارجه با توجه تجربه حضور افخم در سفارت ایران در مالزی، می تواند از ظرفیت زنان دیگر وزارت خارجه برای حضور در سفارتخانه های خارج از کشور استفاده کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ظریف تلاش دارد انتخاب سفیر زن راهبردی باشد، ادامه داد: انتخاب خانم افخم در سفارت مالزی انتخابی راهبردی بود که توانست کارنامه قابل دفاعی در این پست ارائه دهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در این باره که زنان وزارت خارجه از توان مدیریتی برخوردار هستند یا خیر گفت: خانم ها از عهده اداره سفارت بر خواهند آمد، هرچند که تعداد زنان مدیر در وزارت خارجه کم است اما این ظور نیست که اصلا زنی باتوان مدیریتی سفارتخانه نداشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 11شهریور1396، کدخبر: 346897: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین