پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خلاء قانونی را علت برهم­زدن مراسم­های رسمی و عدم برخورد با برهمزدگان دانست.

شعارسال : پروانه مافی در خصوص وضعیت قانونی مقابله با برهم‌زنندگان مراسم رسمی، گفت: بررسی‌ها پیرامون بر هم زدن برخی مراسم‌های رسمی و قانونی صورت پذیرفته به ویژه در مورد بر هم زدن سخنرانی رسمی آقای مطهری در شیراز بررسی­های تقنینی دقیقی از سوی نمایندگان انجام گرفت البته وی از برخورد با متهمان گذشت کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود خلاء قانونی برخورد با برهم زدگان سخنرانی‌ها و مراسم­ های رسمی، تصریح کرد: متاسفانه خلاء قانونی سبب شده تا عده‌ای به خود اجازه دخالت در برگزاری برخی مراسم‌ها یا سخنرانی­ ها با وجود مجوز رسمی دهند.

وی افزود: اصلاحات کلی در قوانین مرتبط انجام خواهد گرفت تا نه تنها برخوردها سازنده و بازدارنده باشد، بلکه امکان جلوگیری از دخالت در این مراسم ­ها تعبیه شود کما اینکه تمام مراسم­ های رسمی مسیر مشخص قانونی را برای برگزاری طی کنند.

مافی یادآور شد: طرحی که از سوی برخی نمایندگان تهیه شده به تمام جوانب موضوع پرداخته به نوعی لذا پس از وصول رسیدگی و بررسی بر پایه توافق کلی و تصمیم نهایی، نتیجه اعلام و طرح مربوطه به هیات رئیسه ارایه خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرح مقابله با برهم زدگان مراسم­های رسمی همچنان به اصلاحاتی نیازمند است، لکن در دست بررسی است. لذا امیدواریم این طرح بتواند شرایط مداخله­ های غیرقانونی به برگزاری مراسم­ ها و سخنرانی­ های رسمی را کاهش دهد./

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 17 آبان 1396، کدخبر: 355732، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین