پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مجلس دهم باید قوانینی را که از مجالس پیشین به‌روی زمین مانده با بررسی دقیق به تصویب برساند.

شعارسال: پروانه مافی منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی در نشست خبری جبهه مستقلین و اعتدالگرایان که عصر امروز (چهارشنبه) در دفتر مرکزی این جبهه برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس دهم باید قوانین بازمانده از مجالس پیشین را در دستور کار خود قرار دهند، آنها باید قوانینی همچون قانون سرمایه‌گذاری خارجی در کشور و قانون تجارت و کار را که از مجالس گذشته به‌روی زمین مانده به‌سرعت برای پیشبرد کشور در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی مورد بررسی و تصویب قرار دهند.

وی ادامه داد: البته در این بین بدنه کارشناسی دولت می‌تواند همراهی خوبی را با مجلس داشته باشد تا هر دو گروه کمک کنند که نتایج پسابرجام در کشور عملی شود.

مافی در پایان تأکید کرد: نمایندگان مجلس دهم باید از هم‌اکنون پیگیر مقدمات بررسی و تصویب قوانین بازمانده از مجالس گذشته باشند که ان‌شاءالله از تیر ماه بتوانند با سرعت به تصویب این قوانین در حوزه‌های ذکرشده بپردازند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 26 اسفند 1394 ، کدمطلب: 1029974، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین