پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
فرماندار سابق شمیرانات و نامزد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: اگر تدبیر دولت ما در سیاست های خارجی نبود هم اکنون شرایط کشور شبیه سوریه بود.

شعار سال: پروانه مافی عصر سه شنبه در همایش بازگشت به مجلس در سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از عملکرد دولت پیشین در حوزه اقتصاد افزود: با این عملکرد، اقتصاد ما در گردنه سخت انهدام قرار گرفته است؛ می بایست پول دلارهای نفتی صرف ایجاد شغل و کسب و کارهای جدید می شد چرا که رشد در سایه کارآفرینی است.

وی همچنین با اشاره به وظیفه نظارتی مجلس بر عملکرد دولت نهم و دهم گفت: ما نباید مجلسی داشته باشیم که برای ذخایر و بزرگان ملت تقاضای مرگ کنند و یا اگر نماینده ای به مر قانون عمل می کرد نطقش پاره یا قطع نشود.

مافی در عین حال با بیان این که دانشجویان بیش از همه مورد بی مهری دولت مهرورز قرار گرفتند افزود: باید به دنبال احقاق حقوق دانشجو باشیم. مجلسی می خواهیم که فعالیت دانشجویی در آن مختل نشود، مجلسی می خواهیم که نقد دانشگاه که نقد پیشرفت و راه ترقی است را روی چشمش بگذارد.

وی با بیان این که اگر تغییر و اصلاحی در جامعه ایجاد شود جوانان موتور آن هستند اضافه کرد: جوانان همواره مورد خطاب هستند، اما مسئولان وقتی در جایگاه خود قرار می گیرند مسئولیت خودشان را در قبال جوانان فراموش می کنند.

مافی با انتقاد از سیاست هایی که موجب خروج نخبگان از کشور می شود، خطاب به دانشجویان اظهار داشت: ما به شما می اندیشیم و برای شما است که آمده ایم تلاش کنیم، چون شما ارزشمند، هوشمند و تلاشگر هستید و سنگرهای علم را در می نوردید، اما پس از تحصیل فضایی برای کار و اشتغال شما وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 5 اسفند 1394، کد مطلب: 81976231 (5192934): www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین