پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع برق استان قم گفت: در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، برنامه نصب سامانه‌های تولید برق خورشیدی در منازل 60 نفر از مددجویان کمیته امداد تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

شعارسال: سید محمد ارجمند زاده با اشاره به طرح تولید برق خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد استان اظهار کرد: این کمیته در قالب این طرح، 60 مددجو را به شرکت توزیع برق استان قم معرفی کرد تا سامانه‌های تولید برق خورشیدی به مقدار پنج کیلووات در خانه‌های این مددجویان نصب شود.

وی ادامه داد: نصب سامانه‌های تولید برق خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداد استان قم علاوه بر داشتن سود مادی برای این مددجویان، موجب توسعه تولید برق خورشیدی در استان می‌شود، نخستین سامانه تولید برق خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد استان قم به شبکه توزیع برق متصل شده است.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع برق استان قم افزود: در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، برنامه نصب سامانه‌های تولید برق خورشیدی در منازل 60 تن از مددجویان کمیته امداد تا پایان سال به اتمام می‌رسد، محدودیتی برای افزایش تعداد سامانه‌های تولید برق خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداد استان قم نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیأت وزیران در سال 95 مصوبه ای داشت که براساس آن باید ادارات دولتی و نهادهای غیر دولتی تا دو سال پس از تصویب مصوبه، 20 درصد برق مصرفی خودشان را از منابع برق تجدیدپذیر تامین کنند و گرنه برق مصرفی این ادارات و نهادها با حداکثر قیمت محاسبه خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15شهریور1396، کدخبر: 13960611001374: www.qom.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین