پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
و درباره احتمال کاندیداتوری مجدد رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری هم گفت: بعید نیست مجددا ورود کنند. ایشان به عنوان تولیت استان قدس جایگاهی دارند و در این جایگاه اعتباری دارند و در مجموع به نظر نمی آید برای کاندیداتوری مجدد بی میل باشند.

شعارسال: سبحانی نیا نماینده سابق مجلس به انتخاب گفت: اقای رئیسی شخصیتی است که دارای اعتبار است منتها اینکه بتواند لیدری مجموعه اصولگرایان را بر عهده بگیرد، خیلی با واقعیت منطبق نیست. نه ایشان باید این ادعا را داشته باشد که پشتوانه 16 میلیونی رای را همیشه داشته باشد نه مجموعه های دیگر این تعهد را دارند که همیشه این همراهی را به این شیوه داشته باشند.

او درباره احتمال کاندیداتوری مجدد رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری هم گفت: بعید نیست مجددا ورود کنند. ایشان به عنوان تولیت استان قدس جایگاهی دارند و در این جایگاه اعتباری دارند و در مجموع به نظر نمی آید برای کاندیداتوری مجدد بی میل باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1396 ، کدخبر: 722513 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین