پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
علی کریمی در روز های اخیر نسبت به برخی از ادعاهای حمید درخشان واکنش نشان داد تا جوابیه این مربی در مورد سرمربی نفت طلاییه منتشر شود.

شعار سال: پس از اینکه در روز های اخیر حمید درخشان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نفت طلاییه کنار گذاشته شد و علی کریمی عهده دار این سمت شد، جادوگر نسبت به یکی از ادعاهای حمید درخشان در زمان سرمربیگری اش در نفت تهران واکنش نشان داد.

درخشان در اوج بلاتکلیفی تیم نفت تهران گفت: اگر زودتر تکلیف مرا روشن نکنند در مورد پیشنهاد هایی که از کشور های شرق آسیا دارم تصمیم می گیرم.

با این حال علی کریمی پس از توافق با مالک جدید در مورد این اظهارات حمید درخشان واکنش نشان داد و بیان کرد: امیدوارم آقایان که ادعا کردند از شرق آسیا پیشنهاد دارند، بروند و به اولین سرمربی لژیونر ایرانی تبدیل شوند.

پس از صحبت های علی کریمی در مورد حمید درخشان این مربی نیز واکنش نشان داد و عنوان کرد: بهتر است علی کریمی احترام پیشکسوت خودش را نگه دارد. من یکی از اولین لژیونر های ایران بوده ام و قبل از اینکه علی کریمی لژیونر بشود در تیم های خارجی بازی کردم. هیچوقت هم برای لژیونر شدن دست و پا نمی زنم اما برای علی کریمی در ابتدای راه سرمربیگری آرزوی موفقیت دارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: ۶۲۳۸۱۹۵ ، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین