پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
فرماندار خوی گفت: برای اجرای تغییر رویکرد استان آذربایجان‌غربی از الگوی کشاورزی محور به صنعت باید زیرساخت‌های لازم توسعه، تکمیل و مهیا شوند.

شعارسال: حسین سیوانی‌اصل در جلسه شورای اداری شهرستان خوی اظهار داشت: متاسفانه رشد و توسعه استان آذربایجان‌غربی به صورت نامتوازن صورت گرفته و برای خروج از این شرایط باید رویکرد به امر توسعه استان را تغییر داده و برنامه‌های گذشته را مورد نقد و بررسی قرار داد.

وی با اشاره به سیاست تغییر رویکرد استان از الگوی کشاورزی به صنعت افزود: برای اجرای این سیاست باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و زیرساخت‌های موجود تکمیل و بهبود یابد.

سیوانی تصریح کرد: هم‌اکنون تمامی آب شرب شهرستان خوی از آب‌های زیرزمینی تامین می‌شود و با توجه به خروج آب‌های سطحی از دشت خوی باید احداث سد، جلوگیری از خروج آب‌های سطحی و بخشی از آب شرب مورد نیاز شهرستان خوی در برنامه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی گفت: از دیگر اولویت‌های مربوط به زیرساخت‌های شهرستان مربوط به بخش راه‌های مواصلاتی و حوزه سلامت است که امیدواریم وضعیت موجود با حمایت‌های استاندار و دولت بهبود یابد.

فرماندار خوی با اشاره به بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از پروژه‌های عمرانی شهرستان بیان کرد: خوشبختانه برای رفع مشکلات این پروژه‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در ادامه جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال 94، تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان دولت، تأمین اعتبار پروژه های عمرانی، ارزیابی ادارات و سازمان های دولتی، انجام سرشماری ها و نیز آمارگیری را از وظایف این سازمان برشمرد.

ناصر حضرتی با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت افزود: رویکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان الویت‌بندی پروژه‌های مهم استان و تأمین اعتبار برای طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

وی تصریح کرد: استان آذربایجان‌غربی با توجه به ظرفیت‌های فراوان آن در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و تجارت مرزی آن‌طور که باید توسعه نیافته و باید زیرساخت‌های رشد و توسعه همه جانبه استان فراهم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1394، کدمطلب: 448342، www.pana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
ان شالله جناب فرماندار. به امید خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین