پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مشاور فرمانده کل ارتش گفت: مهمترین هدف ما از آموزش به روز مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا و دستاوردهای انقلاب ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به آینده کشور و انقلاب است.

شعار سال: امیر سرتیپ «محمدحسن نامی» مشاور فرمانده کل ارتش پیش از آغاز چهاردهمین هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: آموزش بحث اساسی در پیشبرد هر موضوعی است و امروزه در این حوزه باید به وسایل و ابزار دقت شود.

امیر نامی افزود: فضای مجازی رفته رفته قدرت را از دولت‌ها می‌گیرد. فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و اگر هدایت و مدیریت شود تبدیل به ابزار نیرومندی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مهمترین بخش در این حوزه تولید محتوا جهت اهداف آموزشی و تاثیرگذار و سپس انتقال اطلاعات هدف‌دار است. به همین جهت باید مفاهیم دفاع مقدس از طریق فضای مجازی به نسل جوان منتقل شود، زیرا کودکان، نوجوانان و جوانان تحت تاثیر فضای مجازی هستند.

مشاور فرمانده کل ارتش عنوان کرد: اگر ما هم در جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به سمت علم‌روز نرویم، مسلماً در حوزه آموزش دچار عقب ماندگی خواهیم شد. انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس باید طوری تنظیم شود که سبب تقویت عرق ملی در جوانان بشود و وحدت را در بین اقوام مختلف ایرانی مستحکم‌تر کند و نگاه جوانان را نسبت به استکبار ستیزی روشن سازد.

امیر نامی در پایان متذکر شد: مهمترین هدف ما از آموزش به روز مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا و دستاوردهای انقلاب ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به آینده کشور و انقلاب است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ 23 شهریور 96 ، کد مطلب: 257112: www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین