پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
در جهت تحقق وعده های رییس جمهور در ایام انتخابات استان لرستان شاهد حضور یکی از استانداران موفق در دولت یازدهم در این استان خواهد بود .

شعارسال: در دولت دوازدهم ، دولت قصد دارد با انتخاب استانداران توانمند در سراسر کشور و با توجه به ظرفیت استانهای مختلف زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را در کشور فراهم نماید .

در همین راستا و در جهت تحقق وعده های رییس جمهور در ایام انتخابات استان لرستان شاهد حضور یکی از استانداران موفق در دولت یازدهم در این استان خواهد بود .

اما خادمی کیست:

دکتر موسی خادمی متولد ۱۳۴۷ شهرستان چرام از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد متولد گردید و پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی و متوسطه ، کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد اخذ کرد، وی سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز دریافت و دوره دکترای مدیریت استراتژیک خود را در دانشگاه عالی دفاع ملی سپری نمود.

دکتر خادمی که از نخبگان دانشگاهی است ، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور نیز می باشد و تا کنون در زمینه فعالیتهای علمی و تربیت متخصصان خدمات گسترده ای را به جامعه دانشگاهی کشور ارایه نموده است .

خادمی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت اصلاحات و همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد را در کارنامه خود دارد.

خصوصیات ویژه خادمی :

دکتر موسی خادمی یکی از معدود استاندارانی است که عضو هیات علمی دانشگاه است ، وی دارای سوابق علمی ،پژوهشی خوبی بوده و این ویژگی وی را از سایرین متمایز می کند .

مدیریت خادمی در هر جا که بوده مدیریت بدون تنش و با آرامش بوده است، وی برپایه برنامه مدون و اصول علمی مدیریت کار می کند .

دکتر خادمی در راستای شناخت و کشف استعدادهای تولیدی هم در زمینه سرمایه گذاری و هم در زمینه استعدادهای مدیریتی تبحر خاصی دارد و قطعا حضور وی در استان لرستان با وجود استعدادها و ظرفیت های فراوان این استان نوید روزهای خوشی را می دهد .

جوان گرایی :

گزینه قطعی استانداری لرستان اهتمام ویژه ای به جوان گرایی دارد و پرورش نسل جدی مدیران نیز ، همیشه از دغدغه های وی بوده و توانسته است مدیران زیادی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نماید

استان لرستان نیز استانی با جمعیت جوان است و این خصوصیت بارز دکتر خادمی می تواند برای باز نمودن فضای مدیریتی برای جوانان راهگشا باشد و جوانان عزیز لرستانی امیدوار به آینده باشند

البته خود خادمی هم از استانداران جوان دولت محسوب می شود.

اصلاح طلبی :

یکی از انتقاداتی که به دولت یازدهم وارد می شد انتخاب برخی استاندارانی بود که سابقه اصلاح طلبی روشن نداشتند و خادمی از جمله استاندارانی بود که دارای پیشینه اصلاح طلبی و البته با روحیه مردم مداری بود و اکنون نیز در دولت دوازدهم از وجود وی در لرستان که نیاز به تقویت اصلاح طلبی دارد می تواند بسیار کارساز باشد.

برنامه محور :

از دیگر خصوصیات بارز خادمی که البته ریشه در دانشگاهی بودن وی دارد ، برنامه محور بودن و بر پایه و اساس برنامه کار کردن است ، وی نشان داده که در هرجا کار کرده از همان ابتدا با تدوین برنامه مدون سعی نموده حرکت را بر پایه برنامه متناسب با شرایط محیط تهیه نموده و این برنامه نقشه راه مدیران باشد که صد البته این خصوصیت دوای درد لرستان است و مدیرلن این استان باید از الان به دنبال برنامه باشند تا از این مدیر توانمند و با برنامه عقب نیافتند

روحیه تعاملی:

تقریبا همه آنهایی که خادمی را می شناسند به روحیه مشورت پذیری و متعامل وی اعتراف دارند و منش او با خود رایی فاصله فراوان دارد و این موضوع ظرفیت خوبی برای تعامل با نمایندگتن شاخص استان برای توسعه بیشتر استان خواهد بود

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسنا، تاریخ انتشار: 22شهریور1396، کدخبر: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین