پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آشنایی کامل نسبت به استان دارم، اظهارداشت: فکر نمی‌کردم روزی به این دیار که آن را دیار خودم فرض می‌کنم، برگردم.

شعار سال: علی محمد احمدی در آیین تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان همانند زادگاه خودم است و البته افتخارمی‌کنم فرزند دیار زاگرس هستم.

وی با بیان اینکه باوجود تمام تلاش‌ها اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت رنج می‌برد، اظهارداشت: باید تلاش کرد تا این استان به قابلیت های خود برسد.

وی گفت: تمام توان و آبروی ام را در طبق اخلاص می‌گذارم تا استان را به قابلیت های خود برسانم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد راهکار اساسی توسعه ای را همراهی همگان عنوان و خاطرنشان کرد: باید فرصت رشد استعدادهای مردم را فراهم کنیم.

احمدی‌گفت: دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته و ما نیز باید بدور از مسایل حاشیه‌ای بفکر توسعه استان باشیم.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها و قابلیت ها نهایت استفاده را کرد، ادامه داد: باید از ظرفیت های درون استانی بهره های لازم را برد.

استاندار کهگیلویه و بویراحم افزود: از تمام سلایق بهره خواهم برد تا استان توسعه پیدا کند.

احمدی گفت: از تجربیات تمام مدیران استانی بهره می بریم و از آنان تشکر می کنم که زحمات زیادی کشیده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: 536120 ، www. ilna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین