پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
عملیات اجرایی خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان در استان خراسان جنوبی با اعتبار 80 میلیارد تومان آغاز شد.

شعار سال: فرماندار نهبندان روز شنبه گفت: این طرح به طول 124 کیلومتر اجرا می شود و پیمانکار مشخص شده که در شهر نهبندان و بخش شوسف شهرستان برای اجرای طرح از دو هفته گذشته مستقر شده است.

علی اصغر نظافت بیان کرد: گازرسانی به نهبندان در صورت تخصیص به موقع اعتبارات طی 18 ماه آینده به بهره‌‌برداری می رسد و برای اجرای هرچه سریعتر طرح و اشتغالزایی، 50 نفر از نیروهای بومی شهرستان برای بکارگیری به پیمانکار معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه شبکه داخلی شهر نهبندان به طول 120 کلیومتر و با اعتبار 12 میلیارد تومان به اتمام رسیده است گفت: اجرای شبکه های داخلی فاز دوم مسکن مهر شهر نهبندان در حال انجام است.

وی از مردم نهبندان خواست تا زمان اتمام خط انتقال گاز به شهرستان نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند.

نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

شهرستان نهبندان با بیش از 59 هزار نفر جمعیت و 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.

بیش از 93 درصد خانوار شهری و 36 درصد خانوار روستایی استان زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

خراسان جنوبی با بیش از 769 هزار نفر جمعیت سومین استان پهناور کشور محسوب می شود و 59 درصد جمعیت آن در 27 شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: 82666338 ، www. irna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین