پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
سرپرست گروه همیاران سازمان انتقال خون تهران از برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی جوانان تهرانی برای اهدای خون خبر داد.

شعارسال: مهدی کریمی‌مهر اظهار داشت: گردهمایی بزرگ جوانان تهرانی برای اهدای خون پنج‌شنبه 24 دی ماه سال جاری ساعت 2 بعد از ظهر در آمفی‌تئاتر سازمان انتقال خون استان تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروهی به نام «رادمان» به عنوان آغازکننده بزرگ‌ترین کمپین اهدای خون ایران متولی این گردهمایی است، افزود: این گروه بزرگ‌ترین کمپین اهدای خون ایران را در تابستان برپا کرده و این بار نیز قصد دارند با گام‌هایی محکم‌تر جهت پیوستن جوانان تهرانی به کمپین اهدای خون در زمستان اقدام کنند.

سرپرست گروه همیاران سازمان انتقال خون تهران ادامه داد: اعضای این گروه در تلاش هستند تا رکوردی جدید در تاریخ انتقال خون ایران ثبت کنند تا در واقع به رکورد‌شکنی دست یابند که رنگ و بویی از نجات جان انسان‌ها دارد.

کریمی‌مهر ادامه داد:‌ در تابستان و در برنامه پیشین این گروه، تعداد زیادی در پایتخت به کمپین من اهدا کننده خون هستم پیوستند که جمعی از این افراد شامل چهره‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بودند.

وی با اشاره به اینکه آمار اهدای خون در فصل زمستان همیشه نسبت به سایر فصول کاهش می‌یابد، اضافه کرد: به دلیل این مسئله می‌خواهیم باز هم یک اتفاق خوب رقم زده شود و شاهد بزرگ‌ترین گردهمایی جوانان تهرانی برای اهدای خون در سازمان انتقال خون استان تهران باشیم.

سرپرست گروه همیاران سازمان انتقال خون تهران در پایان از جوانان پایتخت خواست جهت شرکت در این گردهمایی ساعت 2 بعد از ظهر پنج‌شنبه 24 دی ماه به آدرس خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی به سازمان انتقال خون استان تهران مراجعه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 22 دی 1394، کدمطلب: 13941022001094، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین