پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید برای تجهیز مدارس و رفع مشکلات آنها ۲۳ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر تخصیص یافت.

شعار سال: ناصر کرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان بوشهر فراهم شده است اظهار داشت: کتاب‌ها در تمام مقاطع تحصیلی تامین شده و در این راستا آماده سازی مدارس و کلاس‌های درسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه مهر در تمامی مدارس استان بوشهر اجراء شده است خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پروژه مهر در تمامی مدارس استان بوشهر همزمان افتتاح شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تجهیز کلاس‌ها در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:در آستانه سال تحصیلی جدید برای تجهیز مدارس و رفع مشکلات آنها 23 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر تخصیص یافت.

کرمی با قدردانی از مشارکت خیران در امر رسیدگی به مشکلات مدارس افزود: برخی از مشکلات مدارس با مشارکت خیران و اولیاء دانش‌آموزان بررسی و برطرف می‌شود که از توجه این افراد در این عرصه قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا 28 شهریور ماه تمام فعالیت‌های تعمیراتی و تجهیزاتی مدارس پایان می‌پذیرد تاکید کرد: بیش از 190 هزار دانش‌آموز در 2 هزار واحد آموزشی همزمان با سال تحصیلی جدید راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه بیشتر مدارس استان بوشهر برای میزبانی از دانش‌آموزان آماده شده است خاطر نشان کرد: تجهیزات مورد نیاز مدارس و کلاس‌های درس از جمله تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کلاس‌ها تامین شده است .

کرمی با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی برای بازگشایی مدارس در دست اجرا است گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود بازگشایی هرچه باشکوهتر مدارس برگزار شود باید نقش وخاطره روز بازگشایی در این روز در اذهان دانش آموزان یادگار بماند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهنر با تاکید بر نقش مهم پروژه مهر در ارتقاء فعالیت مدارس تصریح کرد:پروژه مهر می‌تواند نقش موثر و مفیدی در ارتقای کمی وکیفی فعالیت‌های آموزش وپرورش در آستانه بازگشایی مدارس در امر تعلیم وتربیت داشته باشد.

کرمی با تاکید بر نقش مهم توانمندسازی نیروی انسانی فرهنگی افزود: حضور فعال مدیران مدارس می‌تواند درشناخت عینی مشکلات و تنگناهای موجود واحدهای آموزشی باهدف توانمند سازی نیروهای انسانی وبرنامه‌ریزی درست ودقیق برنامه‌ها در آغاز سال تحصیلی جدید موثر واقع شوند.

وی با بیان اینکه پروژه مهر بعنوان اقدامی سازنده وموثر می‌تواند برای بازگشایی مدارس وآماده سازی آنها صورت پذیرد افزود:برنامه ریزی دقیق برای برگزاری روزی باشکوه و بیاد ماندنی در پروژه مهر مدنظر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر توجه به شادابی و زیباسازی مدارس تصریح کرد: آماده سازی، زیباسازی و شاداب سازی مدارس باید مورد نظر مدیران مدارس قرار گیرد و در این خصوص مدیران باید از مشارکت همکاران، خیران و اولیای دانش‌آموزان به نحو شایسته‌ایی استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:1522503، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین