پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
استاندار البرز با بیان اینکه در تمام شوراهای آموزش و پرورش شرکت می‌کنم، گفت: در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در رفع مشکلات مدارس البرز قدم بر می‌داریم که سرانه البرز جای تاسف دارد.

شعار سال: محمدعلی نجفی در آئین بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز در سال تحصیلی جدید که صبح شنبه در دبیرستان پسرانه دهخدا کرج برگزار شد، با تقدیر از دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان آموزش وپرورش البرز، اظهار داشت: فصل مهر را باید فصل رویش جوان‌های امید بدانیم و گشایش مدارس سبب ایجاد شور جدیدی در کشور شده و تقارن بازگشایی مدارس با ایام محرم که ماه از خودگذشتگی است سبب درس‌آموزی بیشتر می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، بیان کرد: شهدای مدافع حرم استقلال، آزادی و امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند و از تلاش‌های شورای شهر و آموزش و پرورش برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی تشکر می‌کنم و بنده همواره بر موضوع آموزش و پرورش حساس هستم.

محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه در تمام شوراهای آموزش و پرورش شرکت می‌کنم، اضافه کرد: در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در رفع مشکلات مدارس البرز قدم بر می‌داریم که سرانه البرز جای تاسف دارد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین در البرز حضور فعالی دارد و باید کمک‌های بیشتری انجام گیرد، عنوان کرد: باید بخش اعظمی از ساخت مدارس توسط خیرین مدرسه‌ساز انجام شود و کمک‌های دولتی به آن‌ها تعلق گیرد و باید مسیر البرز را بشناسیم و جایگاه استان را ارزیابی کنیم و ارتقا بخشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه اگر خواهان جامعه ایده‌آل و مناسب هستیم باید از خود شروع کنیم، افزود: روحیه نقادی و اندیشیدن باید در آموزش و پرورش حاکم شود و از حالت حفظ به کاربردی شدن پیش برویم و دانش آموز باید عزت نفس داشته باشد و بر نکات مثبت تکیه کنیم و مقایسه با دیگران را کنار بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه احترام و تکریم معلمان باید در دستور کار دانش‌آموزان باشد، بیان کرد: رفتار اولیا و معلمان مدارس در پرورش شخصیت دانش‌آموز بسیار اهمیت دارد و اگر معلمی اخلاق‌مدار نباشد و تهی از علم و دانش باشد قطعا کار وی مخرب خواهد بود و باید معلمان سعه صدر داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه باید روحیه امید در دانش‌آموزان دمیده شود، تصریح کرد: نقد به کاستی‌ها باید بصورت مناسب باشد و اگر معلم دائم به کمبودها اشاره کند سبب رخوت و اضطراب دانش‌آموز می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 1527145 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین